Skip to main content

Uncharted 3 bude působit otevřeněji

Do otevřeného světa bude mít ale daleko.

Ačkoliv by si mnozí mohli po prvním traileru myslet, že Uncharted 3 bude hra s otevřeným světem, nebude tomu tak. V traileru se sice hlavní hrdina Nathan Drake pustil do rozlehlé pouště, ale tvůrci vyvrátili domněnku, že by hra měla mít velký otevřený svět. I přesto má ale Uncharted 3 působit mnohem otevřeněji, než předchozí dva díly.

„Není a nikdy to nebude hra s otevřeným světem – to nás prostě nezajímá. Jak moc necháme hráče potulovat po prostředí je stále ve hvězdách. Určitě to bude ale působit mnohem otevřeněji, než předchozí hry," řekl game director Justin Richmond v rozhovoru pro anglický Eurogamer.

Vývojáři se podle Richmonda snaží navodit dojem, že se hráč ztratil v poušti. Nikdy ale prý hráče nenechají nasednout do vozidla a odjet někam do ztracena. Prostředí tak chtě nechtě musí obsahovat nějaké bariéry a jednou z nich mají být písečné duny.

„Poslali jsme do pouště pár lidí, studovali jsme to a uvědomili si, že poušť má vlastně své přirozené bariéry. Jsou duny, na které se prostě nevyškrábete. Pár našich grafiků se na ně pokoušelo vylézt, ale písek se pod nimi pořád sypal dolů," řekl Richmond.

Písečné duny nebudou jedinou bariérou, ovšem ty další už Richmond nechtěl prozradit. Jen slíbil, že se vývojáři nebudou pokaždé snažit hráče zabít, když se bude chtít někam zatoulat. I přes veškeré bariéry by tak mělo ale Uncharted 3 působit otevřeněji, než jeho značně koridoroví předchůdci.

Read this next