Skip to main content

Uncharted 2 by na Xbox 360 nešlo

V Naughty Dog jsou o tom přesvědčení.

Christophe Balestra z Naughty Dog je přesvědčen, že technické požadavky hry Uncharted 2: Among Thieves jí dělají nepřeveditelnou pro konzoli Xbox 360.

"Garantuji, že tahle hra by na Xbox 360 nemohla fungovat. Bylo by to nemožné, tím jsem si stoprocentně jist," řekl Balestra serveru ArsTechnica.

"Jde hlavně o kombinaci Blu-ray disků a pevného disku v konzoli," vysvětluje. Říká, že každý bit z 25 GB, které mají na Blu-ray k dispozici, je plně využitý.

"Celou hru si můžete zahrát bez jakéhokoliv nahrávání. Hru nemusíte ani instalovat. Veškerý postprocesing děláme s pomocí SPU (Synergistic Processing Unit, které jsou součástí procesoru Cell). Takovou kvalitu ohniskové hloubky na Xboxu 360 prostě udělat nedokážete."

"Hodně času jsme investovali do toho, abychom plně využili výkon konzole," dodává Balestra. "Je to vlastně naše práce, musíme se snažit, aby PS3 zářila."

Naughty Dog totiž patří pod Sony a není to poprvé, co vychvalovali výkony jejich Playstation 3. Už dříve říkali, že zatímco první Uncharted využíval výkon konzole ze 30 až 40 procent, tentokrát využívají všechno, co konzole nabízí.

Ostatně, veškeré své pokroky ve vývoji na této konzoli si nenechávají pro sebe a rádi spolupracují s dalšími stranami. Například pomáhali Sony Santa Monica při vývoji God of War III.

Read this next