Uncharted 2 by bez Blu-ray a Cellu nešlo
Proč by hra neběžela na X360.
Lidé z Naughty Dog se již několikrát zmiňovali o tom, že hra Uncharted 2 by na Xbox 360 prostě nešla. Ředitel této společnosti Evan Wells tentokrát přidal i několik důvodů – jsou jimi zejména kapacita disku Blu-ray a procesor Cell, který je v PS3.
Dodal ale, že hlavní rozdíly mezi hrami na X360 a PS3 jsou díky vývojářům, ani ne tak kvůli rozdílnému hardware v obou konzolích. "Rozdíly mezi dvěma hrami na obou konzolích jsou dány především vývojáři, a je jedno zda jde o Xbox 360 nebo Playstation 3," říká Wells. "Výborní programátoři a výborní herní designéři udělají výbornou hru. My v Naughty Dog se budeme snažit využívat hardware Playstationu 3 do úplných limitů."
A proč by tedy Uncharted 2 nemohlo být na Xboxu 360? "Máme štěstí, že pracujeme se systémem, který má harddisk a používá blu-ray media pro uskladnění dat. Bez těchto věcí by bylo Uncharted 2 úplně jinou hrou. Také to, co jsme dokázali dostat z procesoru Cell, nám umožnilo používat takové množství polygonů a realističnost efektů, které by bez něj prostě nebyly možné."
Jak ovšem dodává, bez výborných programátorů a designérů by bylo úplně jedno, co Playstation 3 všechno dokáže. "Bez nich bychom možnosti hardware využít nedokázali a nedosáhli bychom výsledků, kterých jsme dosáhli."