Skip to main content

Umění a autentičnost Company of Heroes 3

Vývojářský deníček.

Když byla tato real-time strategie ohlášena, ještě jsme ve válce nebyli, ale teď se situace změnila, tak okolo toho musí marketing našlapovat opatrně po špičkách.

Poslední vývojářský deník je o tom, kterak tým ze studia Relic Entertainment šel za historiky a vzal si inspiraci z debat s nimi.

Vývojáři prý také zhlédli řadu dobových dokumentů z druhé světové války a přečetli si technické zápisníky, aby byla autentičnost Company of Heroes 3 co nejvyšší.

Záběry ze hry také poskytují pohled na to, jak pokročily animace, dopravní prostředky, brnění i jednotky, vedle pokroku ve zpracování herního prostředí.

Tvůrci totiž vytvořili unikátní systém nazvaný Paper Doll, který jim dovoluje navrhovat tanky či oblečení velmi jednoduše, aby se každý od ostatních lišil, což opět pomůže realismu.

Vydání je stále stanoveno na někdy později v letošním roce.

Read this next