Objasnění přizpůsobení hrdiny v Assassins Creed: Unity
I ujištění UbiSoftu o mikrotransakcích.
"Protože je Unity o co-opu, chtěli jsme, aby hráči byli schopni získat schopnosti, které je budou motivovat přizpůsobit hrdinu k obrazu svému a zároveň jim umožní, aby se v kooperativní hře vzájemně doplňovali," říká kreativní ředitel Alex Amancio z UbiSoftu ve video-preview Eurogameru. Už v minulých dílech jste mohli změnit kostým apod., ale nevázaly se na to žádné statistiky, jako nyní. Každá část výbavy proto má nějaký smysl pro hratelnost, např. pro rychlejší splynutí s davem, možnosti nést více věcí či přežít pád z větší výšky. Různé parametry mají i zbraně, např. jaké poškození způsobí nebo na jakou dálku.
Takových předmětů k přizpůsobení hrdiny jsou ve hře dvě stovky. Některé z nich prý budou odměnou za splnění misí, jiné si koupíte za skutečné peníze (mikrotransakce), ale nemá to být nic exkluzivního výhradně pro ty s plnou šrajtoflí, nýbrž jen urychlení jejich získání. Vše prý bude možné získat i běžným hraním, ačkoli jinak to je klasický F2P model, přiznal UbiSoft.