Údajná délka, obtížnosti a levely plného Resident Evil 3
+ technické videosrovnání dema.
Datamineři si posvítili na hratelné demo Resident Evil 3 remaku z minulého týdne a zjistili z něj některé ještě neznámé detaily o této nejočekávanější hře jara.
Na výběr prý bude ze čtyř obtížnosti: "Assist Mode", "Normal Mode", "Hard Mode" a "Super Hard Mode".
Ta první pomůže s automatickým regenerováním zdraví, automatickým mířením a menším zraněním od nepřátel. Normální obtížnost je tou běžnou doporučenou pro většinu hráčů.
Hard mód pak poslouží hlavně veteránům série, kteří prahnou po agresivnější umělé inteligenci protivníků, méně zásobách a větším zranění při obdržených ranách. Super Hard mód si odemknete později, vše je v něm ještě tužší, nepřátelé a předměty jsou po levelech rozházeny jinak než obvykle.
Měl by tu být dle výskytu v menu i režim New Game+, který upraví některé části hry i změní její závěr, ale podrobnosti zatím zůstaly tajné. Bojový nůž tady zůstane nezničitelný, nebudete se muset bát o jeho výdrž.
V centru města prý budete moci vstoupit do pěti větších budov fotorealistického Raccoon City. Najdete tu i jeden level ve věži s hodinami či v parku, zavítáte též do laboratoře, což má být ještě větší level než nemocnice (mezitím nějaké to bloudění tunely metra).
Chybět nebude prohlížeč artworků a modelů postav, z nichž mnohé budou mít speciální, odemykatelné kostýmy (info). Videosrovnání plynulosti konzolových verzí dema na Xbox One X vs PS4 Pro vs PS4 vs Xbox One (později má údajně vyjít i verze pro Switch):
Některé obchody ve světě patrně začaly s prodejem hry o čtrnáct dnů předčasně (před plánovanou premiérou 3. dubna), tudíž se už na internetu stihly objevit kompletní průchody remakem, byť je Capcom nechává mazat.
YouTubeři prý dokázali rychle proběhnout příběhem za pouhých pár hodin, ačkoli průměrná délka jednoho průchodu má dělat zhruba pět hodin. Asi netřeba dodávat, že výše uvedené bonusové režimy či odemykatelné věci trvanlivost hry značně prodlouží, nemluvě o přibalení samostatné multiplayerové hry Resistance.