UbiSoft zvolní dávkování her pro delší životnost těch stávajících
+ všechny nové značky ziskové.
Zní to jako marginálie, ovšem je velmi důležité, že se podařilo prorazit s něčím, co není jen pokračováním toho x-krát recyklovaného, což pokládá pevné základy do budoucna. Zdaleka ne každý se tím u nových IP může pochlubit.
Všech pět nových značek UbiSoftu pro stávající generaci konzolí - Watch Dogs, The Division, For Honor, The Crew a Steep - je v případě jejich prvních dílů v zisku (jestli i Watch Dogs 2, to zůstává otázkou).
U bestselleru ze zamořeného New Yorku to nikoho nezarazí, ani tak moc u For Honor (prý zatím druhá nejprodávanější hra 2017, rychleji jdoucí na odbyt než Rainbow Six Siege), ale že adrenalinové sjíždění kopců z loňských Vánoc je už nyní, po pouhých pár měsících, v černých číslech, to rozhodně nikdo netipoval. O Steep se totiž moc nemluví a těžko mezi kamarády naleznete někoho, kdo by ho hrál. Vysvětlit to snad lze jedině nízkými náklady či použitím už hotových technologií odjinud...?
Francouzský výrobce také avizoval mírnou změnu své politiky: přestane chrlit tolik her co dosud a spíš zvolní v tempu vydávání. Chce se více snažit, aby hry měly delší trvanlivost, i díky tzv. živým službám (včetně Assassina).
Vypouštět mnohem více DLC (převelí na ně proto více vývojárských kapacit) a rozšíření pro existující kousky, než to přebíjet stále něčím novým. Z tohoto důvodu prý odpískal chystané pokračování něčeho (údajně Rainbow Six Siege 2), aby se mohl více zaměřit na jedničku (přepracovaná další sezóna obsahu).
Každý fiskál odteď hodlá vypustit "jen" čtyři velké hry, namísto dosavadního standardu čítajícího pět kousků (v příštím fiskálu Far Cry 5, Assassins Creed, The Crew 2 a South Park, zatímco ta nová značka je odložena až o rok dál).
Firma si od všeho slibuje, že bude pod nižším tlakem, aby urychleně něco vydala pro dosažení prodejních cílů, například nedodělaného. S čím určitě počítá, je pokračování úspěšného Ghost Recon Wildlands (zatím nejprodávanější hra 2017 na celém trhu). Všechny hry nesoucí jméno Toma Clancyho už mají 44 milionů hráčů (hlavně díky The Division).
40 % odbytu Wildlands (i For Honor) zařídily digitální verze, ale celkové prodeje jsou nadále tajemstvím (bude to odhadem tak 5 milionů vzhledem k faktu, že méně žádaný Resident Evil 7 má expedice 3,5 milionu). 73 % lidí hrálo Wildlands v co-opu, což je u UbiSoftu rekord. Nad předpoklady skončily i tržby ze Season Pass, DLC a mikrotransakcí. Komunita Ghost Recon s tímto dílem vzrostla o 60 procent.