Skip to main content

UbiSoft: Z downgrade kauzy Watch Dogs jsme se poučili

E3 prý byla důkazem.

Po E3 videích z The Division se mnozí divili, proč se grafika tak změnila k horšímu a už nemá tu původní atmosféru z roku 2013 (viz videosrovnání, a nyní už známe odpověď.

Šéf UbiSoftu totiž nově nařídil, aby veškeré hry na výstavě E3 2015 běžely na strojích s cílovými specifikacemi. Jinými slovy, aby to jako v minulosti nebyly mimořádně nadupané stroje, které by předváděly vyšperkovanou verzi, kterou však pak většina hráčů doma nebude moci dostat.

"Řekli jsme si, OK, buďme si jisti, ať naše přítomné hry jsou hratelné a aby hráči okamžitě viděli, jak přesně vypadají. Poučili jsme se z Watch Dogs - pokud hru není možné hrát na cílovém stroji, může to být risk," přiznal dnes Yves Guillemot pro The Guardian.

V jiném ohlédnutí za Watch Dogs (recenze, koupit na Alza.cz) také prohlásil, že vytvářet hry v otevřeném světě je velká výzva, protože jejich první díly nikdy nebývají úplně perfektní. Zpětně Watch Dogs považuje jen za "dobrou" hru, takový první krok v budování nové značky s novou technologií.

"Možná jsme si ukousli příliš velké sousto - hladký přechod ze singlu do multiplayeru, konektivita s mobily a tablety, přiliš mnoho vlastností - možná byla hra příliš složitá na to, že šlo o její první díl," kál se šéf francouzského vydavatele.

Read this next