Skip to main content

Ubisoft vysvětluje, proč vydávají tolik her s otevřeným světem

Věří, že přesně to hráči chtějí.

Proč se zdá, že v poslední době nedělá Ubisoft nic jiného, než že vydává nebo připravuje hry s otevřeným světem? Trochu se o tom rozpovídal Julian Gerighty, kreativní ředitel Ubisoftu stojící za závodní hro u The Crew, která je samozřejmě také v otevřeném světě.

"Může za to editorské oddělení Ubisoftu," říká. To je část Ubisoftu, kde se plánují velké projekty a směřování produkce společnosti a toto oddělení je podle slov Juliana přesvědčeno, že v živých otevřených světech je budoucnost.

Víceméně to samé potvrdil šéf Ubisoftu Yves Guillemot na včerejším setkání s investory. "Musíme pravidelně vydávat tyto hry s otevřeným světem, protože přesně tam všechny žánry směřují," řekl.

"Začalo to s GTA v akčním segmentu, potom se to přesunulo na dobrodružné hry s Assassin's Creed, RPG se Skyrimem a minulý rok jsme dali do otevřeného světa i FPS s Far Cry 3."

Právě z tohoto důvodu se rozhodli, že The Crew jako závodní hra bude open-world, stejně tak The Division jako akční RPG bude v otevřeném světě.

Ubisoft za posledních sedm let vydal devět her s otevřeným světem, což mohou dělat díky tomu, že mají hodně studií a technologie, které něco takového hravě dokáží.

Koncept závodní hry The Crew

Read this next