Ubisoft vysvětluje, proč u PC verze Watch Dogs neaktivovali efekty z E3 prezentace
Prý by mohly hru rozbít.
Určitě jste četli o modu, který v PC verzi Watch Dogs znovu zapíná efekty z E3 2012 prezentace, se kterými hra vypadá lépe a byly z nějakého důvodu vypnuté. Ubisoft se na to nakonec rozhodl přeci jen reagovat a nějak celou tu věc vysvětlit.
"Vývojářský tým se vždy snažil dostat z každé platformy maximum, takže poznámky některých, že bychom aktivně snižovali kvalitu hry na nějaké platformě je v přímém protikladu toho, čeho se snažíme dosáhnout," stojí v oficiálním prohlášení.
"Na každou platformu naše hry testujeme a optimalizujeme, abychom dosáhli té nejlepší kvality. PC verze skutečně obsahuje některé starší, nepoužívaná nastavení renderu, které byly deaktivované z různých důvodů. Jedním z nich je možný dopad na vizuální kvalitu, stabilitu, výkon hry a celkovou kvalitu hratelnosti."
"Moddeři jsou většinou kreativní a nadšení hráči a ačkoli si ceníme jejich entuziasmu, mod který používá naše starší nastavení může v některých situacích zlepšit vizuální kvalitu, ale má i několik negativních dopadů. Ty mohou být od výkonu hry, přes problémy načítat prostředí a podobně. Může s ním být hra hůře hratelná a nestabilní."
Ubisoft alespoň pro PC verzi Watch Dogs připravil patch, který opravuje několik zásadních problémů s uloženými pozicemi, ale také s grafikou. Na celý soupis opravených chyb se můžete podívat zde.