UbiSoft ví, proč hráči tak milují otevřené herní světy
Prosté know-how.
Možná jste si také někdy kladli otázku, proč je vlastně francouzský vydavatel tak posedlý umístěním prakticky každé hry do otevřeného herního světa, kvůli čemuž se pak objevují stížnosti, že jsou jak přes kopírák. Assassins Creed, Far Cry, The Division, The Crew a další...
Šéf UbiSoftu nyní na vlastním blogu promluvil, proč se na tento žánr tak soustředí a proč je s ním tak úspěšný.
"Popularita otevřených světů je přirozená, protože žijeme ve skutečném světě, který je také systematický. Je velmi důležité vytvořit ve hře mechanismy, se kterými může mít hráč interakci, stejně jako to funguje v běžném životě."
Yves Guillemot také připomněl, že právě oni byli těmi, kdo vyvinul plynulé přecházeí mezi singlem a multiplayerem. V příštích letech chtějí tento koncept dále rozvíjet a zachovat jeho princip, že hráči si mohou svobodně vybrat, co zrovna chtějí hrát, aniž by měli pocit, že se o něco z toho druhého ochudili.
To bude případ třeba Far Cry 4, který sice bude na shodně rozsáhlé mapě jako ve třetím dílu, avšak prostředí bude mnohem více naplněné obsahem. Pod tím si představte více akcí, kde potkáte NPC, více setkání s nepřáteli během provádění něčeho nestandardního atd. (více o tom v tomto článku).