Ubisoft Toronto připraví pět AAA her
Za studiem stojí krasavice Jade Raymond.
Vzpomínáte si ještě na krásnou Jade Raymond, která se, ze zcela pochopitelných důvodů, stala jako producentka hlavní tváří propagace prvního Assassin's Creed? Od té doby se o ní příliš nemluvilo, ale je hlavní postavou v nově vzniklém studiu Ubisoft Toronto. A to má velké ambice.
Jade Raymond prozradila, že má v plánu v tomto studiu vytvořit celkem pět AAA her. Kromě toho také dohlíží na technologickou divizi Ubisoftu, která by měla, s nejvyšší pravděpodobností, pracovat na novém enginu - možná dokonce na novém enginu pro konzole nových generací.
"Během deseti let chceme mít 800 zaměstnanců. V současnosti pracujeme na dvou velkých projektech a nakonec budeme pracovat na pěti," prozradila serveru Develop.
Nechce samozřejmě prozradit žádné bližší detaily. "Důležité ale je, že se mění způsob, jakým se hry v současnosti vyvíjejí. Hry se mění v obrovské a drahé AAA projekty, což je vidět na značkách jako je GTA, na kterých pracuje spousta lidí a vycházejí na spoustu platforem."
Jade Raymond pracuje v Ubisoft Toronto od srpna minulého roku. V květnu pak vyšlo najevo, že pracuje na nové hře Splinter Cell společně s týmem, který se podílel na Conviction.
Co se týče technologického oddělení, které má na starosti, také o něm nemůže prozradit příliš. "Jde o technologickou centrálu Ubisoftu a je to tým, který se bude dívat i do budoucnosti." Což je naznačení toho, o čem jsme psali - možná už připravují enginy pro novou generaci konzolí.