Skip to main content

UbiSoft si chce s Watch_Dogs vyšlápnout na GTA 5

Rád by do žánru vnesl svěží vánek.

Opakuje se situace z neustálého přirovnávání Battlefield 3 vůči Call of Duty coby lídrovi na trhu, kdy si výrobce méně známé a očekávané hry často bere slavnější vzor do pusy, aby se na jeho popularitě trochu přiživil. Dopředu sice všichni dobře víme, že prodejnostně se nová značka nikdy nemůže měřit s odbytem GTA, ani kdyby byla sebelepší, ale v kvalitě, inovacích a zábavnosti mu jistě může přidělat vrásky na čele. A znovu si vyčítat odklad z jara až na polovinu září, nebezpečně blízko příchodu nextgen konzolí.

"Ano, GTA patří mezi největší série herního průmyslu a všichni ho respektují. Ale myslím si, že Watch_Dogs přinese do žánru otevřených městských akcí svěží vánek v podobě konektivity, interaktiity či hraní se společníky," komentoval to Alain Coore, ředitel vydavatelství UbiSoftu v Evropě.

Podle něj může popularita GTA pouze pomoci k úspěchu Watch_Dogs, protože takové hry jsou velká zábava a apelují na stejné fanoušky. Jinými slovy, teď už víme, jakým směrem bude UbiSoft směřovat marketing. Zvlášť když dílo Rockstaru bude mít v přímém souboji, který budou dělit jen dva měsíce, značný handicap s existencí verze jen pro staré, hardwarově zadýchvající se konzole, kde tvůrci stráví více času s rozchozením něčeho než s pilováním hratelnosti (viz tento článek nebo nový engine).

Česky otitulkované video z Watch_Dogs (pokud se vám nezobrazují, klikněte na YouTube na ikonu "transcript"):

Read this next