UbiSoft sesbíral nejvíce ocenění na MCV Awards
Má pět úlovků, EA s Activision po dvou.
Elita britské herní branže se v noci na dnešek sešla v konferenčním sálu hotelu Lancaster v Londýně, aby se zúčastnila předávání prestižních cen pro nejlepší činy uplynulého roku. Akci už jedenáctým rokem v řadě pořádá specializovaný deník MCV určený hlavně pro profesionály pracující v oboru, tudíž nešlo o standardní kategorie typu "nej střílečka", nýbrž o vyhlášení toho vydařeného z obchodního či marketingového hlediska.
Nejvíce se tam dařilo UbiSoftu, který si odnesl celkem pět cen: za nejlepší digitální distribuci, exportní a marketingový tým, a díky Assassins Creed 3 také za nejlepší digitální a herní propagační kampaň.
EA vyhráli ve dvou kategoriích, za nejlepší tým obchodníků v Británii a za nejlepšího vydavatele roku, stejně jako vloni, což může zahojit bolístku po zvolení nejhorší firmou v USA ve vztahu k zákazníkům. Jejich rival Activision získal rovněž dvě ceny, za obchodně-marketingový tým a Skylanders v kategorii third-party hardware.
Nejlepší novou značkou se stalo Dishonored od Bethesdy, PR týmem se mohou pyšnit 2K Games, prodejním triumfem Minecraft pro Xbox 360 a digitální distribucí co jiného než Steam. Nás potěšilo, že v kategorii Audience Engagement, která by se dala přeložit jako největší nažhavení hráčského publika, vyhrál veletrh Eurogamer Expo pořádaný naší sítí. Kompletní výsledky jsou na MCVUK.