Skip to main content

UbiSoft se dušuje: Watch Dogs se graficky nezhoršili, na PC jsou hezčí než ve 2012

Reakce na nelichotivé srovnání auta u zvedacího mostu.

Internetem začal kolovat animovaný GIF (přímý link, 45 MB), který srovnává odhalovací E3 2012 demo z high-endové PC verze s posledními záběry z aktuální PS4 verze a nevyznívá pro Watch Dogs vůbec pozitivně. Vizuální rozdíly jsou totiž na té samé jezdící pasáži u zvedacího mostu přes řeku značné. Zejména kvůli očividné chybě s nasvícením celé noční scény světlem z pronásledujícího policejního vrtulníku, u čehož je s podivem, že byla vůbec dovolena zveřejnit. Od té doby snad fanoušci nemluví o ničem jiném a v UbiSoftu se potí, aby vzniklou bouři, které se údajně předem velmi obávali, nějak ukormidlovali.

Citovaná PR manažerka na starší fotce.

PR a event manažerka Tessa Vilyn z pobočky výrobce v Beneluxu se na jejím Twitteru neovládla a namísto aby kauzu nechala pozvolna odeznít (jak praví chytré marketingové příručky pro takové případy tzv. damage-control, ale ve vypjatých chvílích je obtížné se jimi řídit), přilila olej do ohně svou emotivní reakcí, která ji může později mrzet a vrátit se UbiSoftu i s úroky.

"Jsem trochu smutná z toho, že se některým lidem nelíbí grafika traileru Watch Dogs. Viděla jsem hru na vlastní oči v Montrealu a hrála jsem ji, takže vím, že vypadá NEUVĚŘITELNĚ. Věřte mi, hra je přesně taková, jak by nextgen měl vypadat. Ti, kteří mě osobně znají, vědí, že nevyslovuji falešné sliby. K žádnému zhoršení grafiky opravdu vůbec nedošlo, to by bylo absurdní. Jen je asi mírně jiná, než když jste hru spatřili poprvé," afektovaně prohlásila Tessa Vilyn, která v UbiSoftu pracuje pár let a vystupuje jeho jménem na různých novinářských předváděčkách.

Pokud byste ke kontroverzi, který ke komentáři přiměl i prestižní magazín Forbes, rádi slyšeli pohled někoho povolanějšího, kdo se přímo v Montrealu denně podílí na vývoji, známe ho též. Kreativní ředitel Jonathan Morin v odpovědi na dotaz fanouška řekl, že Watch Dogs budou vypadat stejně jako vloni. A dodal: "PC verze bude v mnoha ohledech hezčí než v tom odhalovacím E3 2012 demu. Nikdy jsme na PC verzi nepřestali pracovat (nejde jen o konverzí z konzolí) a platforma PC se neustále rozvíjí..."

Další srovnání E3 2012 dema s aktuálně předvedenou verzí.Watch on YouTube

Kreativní ředitel z UbiSoftu také upozornil na jiný animovaný GIF s novou ukázkou působící naopak báječně - je to prý jen o "tom pravém autě ve správný čas", co dělá rozdíl. Zdůraznil, že na vizuální stránce hry se projevuje, o jakou denní dobu zrovna jde, jak jsou na obloze rozprostřené mraky i jaké je počasí. O grafiku Watch Dogs se prý nemusíme nijak obávat a na obou konzolích PS4 i Xbox One podle jeho názoru vypadá bezvadně. "Brzy vypustíme nové video, sledujte Eurogamer, Polygon, IGN či GameSpot," vábí ještě Jonathan Morin.

Nepřehlédněte také z tohoto týdne: TÉMA: Jak Watch Dogs využili získaný půlrok navíc?, Nakonec budou česky všechny verze Watch Dogs kromě Wii U, Watch Dogs definitivně vyjdou 27. května, Skvělý příběhový trailer Watch Dogs, Dvě minuty sestřihu z aktuální podoby Watch Dogs. Doporučujeme také všem stáhnout si originální 100MB WMV verzi traileru před vyvozováním jakýchkoli závěrů, které bývají často ovlivněny dost kompresovanou grafikou ve streamovaných videích.

Read this next