UbiSoft obvinil Horizon a Zeldu z kopírování Far Cry
I složil poklonu.
Pro poslední číslo časopisu EDGE poskytl rozhovor šéf francouzského výrobce Yves Guillemot, který upozornil na něco, o čem se moc nemluví.
"The Legend of Zelda: Breath of the Wild vzala spoustu prvků z Far Cry (Alza.cz) a ostatních her UbiSoftu, jen je dotáhla k dokonalosti. Nejdůležitější však nejsou herní systémy, klíčové je to, jestli jsou perfektní a zda hráči poskytují nejlepší možný zážitek."
Podle něj je možné, že ten samý herní systém je ve dvou hrách a přesto ho vnímáte rozdílně. Pokud máte prý někdy pocit, že jedna hra kopíruje od druhé, je to pouze tím, že vývojáři naplno nevyužili všechny možnosti, které se jim nabízely.
"Podívejte se na jarní hit Sony, Horizon Zero Dawn, ta rovněž převzala spoustu prvků od nás. Sledujeme, co podnikají ostatní výrobci a jaké hry dělají. Pokud je hra hodně komplexní, pomáhá nám to v poskytnutí dobrého zážitku," uvedl Guillemot.
UbiSoft se dle jeho slov čím dál více zaměřuje na multiplayerové hry prý kvůli tomu, že to od něj hráči požadují. Neměli prý jinou volbu, než se snažit uspokojit tu nejpočetnější skupinu zákazníků.