UbiSoft o původu videa z Assassins Creed: Unity
Jak ho máme chápat? Jako závazný slib či jen jako cíl?
Po kauze s jezdící pasáží z Watch Dogs je na místě opatrnost. Nebylo by to poprvé a určitě ani naposledy, co se něco takového přihodilo a hráči začínají být na nenaplněné sliby hákliví.
V pátečním teaseru Assassins Creed: Unity vyvolala pochyby obzvlášť závěrečná scéna s velmi početným davem shromážděným na pařížském náměstí u gilotiny. Všichni sice známe výkon konzolí PS4/X1, které už v letošním dílu poprvé nebudou zdržovány bráním ohledů na verze pro staré konzole, ale že by to byl v hustotě obyvatel města až takový pokrok, jak se zdálo z teaseru?
Z UbiSoftu, který již mezitím rozběhl možnost předobjednávek hry na GameStopu a Amazonu, přesto sálá sebevědomí. Toto uvedl v reakci na dotazy fanoušků na Twitteru ohledně původu oficiálního teaseru, jestli to náhodou nebyl jen renderovaný filmeček:
"Ne, nešlo o cutscény. Všechny záběry v teaseru byly přímo z enginu hry, snímané z rané alfaverze."
Když někdo jiný na Twitteru vyjádřil určité obavy, jestli stejně skvěle bude vypadat i prodávaná hra na podzim, zda grafika v reálu nebude horší, dostalo se mu od francouzského výrobce dost obecné a zároveň vyhýbavé odpovědi, která nechává prostor pro případnou změnu stanoviska časem:
"Hry postupují z alfy do bety a pak do hotového stavu, takže na to je ještě hodně času. Teaser byl dobrým příkladem toho, čeho se snažíme dosáhnout."
Nutno doplnit, že uniklé obrázky z alfy z Kotaku, které přinutily UbiSoft vypustit teaser o něco dříve, než zamýšlel, působily znatelně hůře než oficiální teaser video. Nezbývá než vývojářům držet palce, aby vše klaplo, jak má, a aby to neskončilo jako s Dark Souls 2.