Skip to main content

Ubisoft konečně vysvětluje, proč měl Watch Dogs horší grafiku

Svádějí to na to, že neznali nové konzole.

O tom, že Watch Dogs na PS4 a Xbox One vypadalo podstatně hůře, než v prvních prezentacích na E3, se toho namluvilo už dost. Producent Watch Dogs 2 nám ale dává alespoň částečné vyjádření, proč tomu tak bylo.

Neměli totiž prý dostatek informací, jak budou vypadat nové konzole, takže se ani nedalo odhadnout, jak bude moct vypadat finální hra. Má to svou logiku. Watch Dogs bylo poprvé veřejnosti představeno rok předtím, než byly oficiálně představeny nové konzole.

"První ukázka Watch Dogs byla v létě 2012, ještě předtím, než kdokoli věděl, jaké budou next gen konzole," řekl Dominic Guay. "Snažili jsme se alespoň odhadnout jaké budou a všechno běželo na výkonném PC."

Nic takového se ale už nestane s Watch Dogs 2.

"Watch Dogs 2 už vyvíjíme pro dané platformy od úplného začátku. Používáme vylepšenou technologii z prvního dílu." Lépe se seznámili s hardwarem a jsou schopni vykreslit větší vzdálenosti, více detailů, atmosférické efekty, světlo, to všechno má vypadat realističtěji.

Watch Dogs 2 vychází na PS4, Xbox One a PC 15. listopadu a hru si můžete předobjednat na Alza.cz.

Watch on YouTube

Read this next