UbiSoft hasí žízeň po Watch Dogs obrázky a vysvětlením odkladu: Může za něj GTA
Nezvykle upřímná výpověď o myšlenkových pochodech.
Byla by to nejlépe hodnocená hra na nextgenu, pokud by vyšla v době uvedení PS4/Xbox One, tvrdí UbiSoft a vzhledem k sedmičkové mánii (kromě Forzy a Resogunu) asi není daleko do pravdy. Ale prý míří ještě výše: Chce, aby Watch Dogs dostalo samá hodnocení 10/10, i kvůli GTA 5, s nímž podle něj Rockstar prokázal, že to lidé ocení.
Tak zdůvodnil prezident severoamerického UbiSoftu pro IGN důvody, které je vedly k známému odkladu očekávané hry z podzimu na jaro 2014. Jak říká, jsou si vědomi, že oproti GTA 5 jim bude chybět slavná značka za zády, ke které mají lidé dlouhodobě pozitivní vztah a proto neváhají vytáhnout z rukávu absolutní hodnocení, proto se musí o to více snažit a využít potenciál naplno.
"Rozhodování, zda hru posunout, bylo velice obtížné. Zejména přesvědčit členy našeho týmu, protože ne každý s tím souhlasil. Ale bylo to v zájmu o co nejlepší produkt a nakonec to, myslím, ocení i fanoušci," věří Laurent Detoc.
Přitom ještě v době srpnového Gamescomu všechny na výstavě skálopevně ujišťoval, že Watch Dogs listopad v pohodě stíhají. Ale o měsíc později jim prý došlo, že to nepůjde. Jedním z důvodu bylo i to, že hra nebyla taková, jakou ji UbiSoft chtěl mít. U některých her prý odklad moc nepomůže, protože se něco pokazilo už dříve při vývoji. Tato ale nemá být tím případem a dodatečné vylaďování ji má prospět.
A tak nezbývá než uhasit žízeň dvěma novými, dosti naaranžovanými obrázky (ten třetí dnes uvolněný byl ve skutečnosti starý), které údajně mají pocházet z verze pro Xbox One, na čemž asi tolik nesejde. Mimochodem, věděli jste, že engine Watch Dogs byl původně určen pro Drivera, z jehož zrušeného dílu před třemi lety se využívá část tehdejší práce?