UbiSoft: Far Cry 3 sklízí nejlepší skóre v historii firmy
Na propagaci a vývoj padly rekordní částky.
Když se šéfa výrobce, Yvese Guillemota, na hru optali akcionáři na včerejší finanční konferenci, hýřil nadšením: "Far Cry 3 zatím v herních testech sklízí nejvyšší skóre v historii UbiSoftu, což potvrzuje jeho extra výjimečnou kvalitu."
Není přitom jasné, jestli Francouz hovořil o raných interních recenzích na zakázku, aby samotní tvůrci zjistili názory zvenčí, nebo zda myslel první dojmy z plné verze a exkluzivní recenze v papírových časopisech (ne že by v tom někdy byl zásadní rozdíl). Papíráky je už touto dobou musejí mít napsané, ale při dodržení etických zásad by je správně nikomu neměly prozrazovat dopředu, aby náhodou nemohlo dojít k ovlivňování (více na toto téma v chystaném 36. podcastu EG).
Každopádně, kvůli vysokým nákladům na vývoj a marketing Far Cry 3 i Assassins Creed 3 (jen ve Velké Británii vynaložil UbiSoft na propagaci AC3 reklamou a u obchodníků v přepočtu 120 milionů korun, čemuž se mohou rovnat jen marketingové výdaje Call of Duty a FIFA) se ke konci září nacházel ve ztrátě.
Ghost Recon Future Soldier a Just Dance 4 (jen pro PS3/X360) bilanci nedokázaly zachránit, ačkoli se jim dařilo mnohem lépe než před rokem Driver: San Francisco. UbiSoft však předpokládá, že v příštích čtvrtletích zaznamená rekordní tržby, jejichž odhad díky prvotnímu závozu 3,5 milionu kusů konzolového AC3 dokonce ještě navýšil. Celých šest procent z jeho příjmů mají tvořit tituly pro Wii U, od kterého si nadále hodně slibuje.