Oznámení Assassin's Creed pro Wii U
Jak bude využívat ovladač?
Marc Perenteau z UbiSoftu lehce naznačil několik prvků z čerstvě oznámeného Assassin's Creed pro Wii U. Na obrazovce ovladače by mohla být persistentní mapa, interaktivní databáze, výběr zbraní, hádanky nebo Eagle Vision - možností využití obrazovky je prý nespočet.
Jaký Assassin's Creed to ale na Wii U vůbec vyjde? Bude to Brotherhood, Revelations, nebo neoznámená a možná připravovaná trojka? To novináři z Parenteaua nedostali. Řekl jenom, že to bude "ten nejlepší Assassin's Creed, který budeme moci vytvořit," což má stejnou informační hodnotu, jako kdyby na otázku vůbec neodpověděl.
Parenteau si na sezení s Nintendem a novináři také pochvaloval Wii U a především fakt, jak jednoduché je pro novou konzoli od Nintenda vytvářet a portovat hry. "Vícejádrová architektura konzole je pro náš vlastní engine přirozeným domovem," řekl a kladně se zmínil i o "obrovském množství paměti," díky kterému je pro Wii U vývoj jednodušší.
Ubisoft tak bude díky tomu moci vytvořit všechny své podklady pro hry jen jednou a velmi jednoduše je portovat na Wii U.