Ubisoft dělal na Might & Magic RPG
Mělo vypadat jako Oblivion.
Podle všeho se v Ubisoftu nějakou dobu kutilo RPG ve stylu Oblivionu, které se mělo odehrávat ve světě Might & Magic. Plán na vytvoření takové hry byl ovšem zrušen.
Prozradil to životopis herního designéra na LinkedIn, který pracoval sedm měsíců v roce 2009 v pobočce Ubisoftu v Šanghaji. Podle životopisu vytvořil "herní design a několik dějových linek pro neoznámenou hru Heroes of Might and Magic, která začínala jako real-time strategie, pak se přeměnila na RPG ve stylu Oblivionu a nakonec byla zrušena".
Stejný vývojář v Ubisoftu také podle všeho pracoval na "rekonstrukci" hry I Am Alive. Za úkol měl vyvinout "FPS akční systém, při kterém se nezabíjí a při kterém jsou hráči odměňováni spíše za zranění nepřátel než za jejich zabíjení".
Z I Am Alive nedávno utekl první trailer, na který se můžete podívat u nás zde.