UbiSoft jde ve šlépějích EA proti bazarům
DLC zdarma jen pro prvního majitele hry.
Ubisoft má sice nejtvrdší DRM ochranu, ale jak se zdá, to jim nestačí. Chtějí bojovat také proti bazarovým hrám a u nich se budou nejspíš hojně inspirovat u Electronic Arts.
Chtějí dávat k prvním kopiím hry kód, který zákazníkům umožní stáhnout si stahovatelné přídavky zdarma. Pokud už se ovšem tento kód použije, budete si muset, podobně jako u EA her, zakoupit za 10 dolarů nový.
"Většina her, které budeme příští rok vydávat, budou mít hned od začátku stahovatelné přídavky a velice pečlivě sledujeme, jak se daří EA s jejich desetidolarovým systémem. Je dost pravděpodobné, že v budoucnosti přistoupíme na stejný systém," řekl Alain Martinez z Ubisoftu. "Už nějakou dobu používáme u her kódy, které dostanete, když si je zakoupíte na konkrétním místě, u konkrétního prodejce, takže už máme zavedený systém, který by nám mohl přinést větší zisky z bazarového prodeje."
Dodal na konferenci s investory, že důležité je zejména nabídnout natolik lákavý stahovatelný obsah, aby si lidé buďto koupili nebazarovou hru a měli ho zdarma, případně aby pro ty, co mají bazarovou kopii, stálo zato si připlatit.
Electronic Arts nově zavádí také zpoplatněný multiplayer u bazarových sportovních her - je tedy dost možné, že se k podobnému kroku přikloní i Ubisoft.