UbiSoft brání PC verzi Watch Dogs
Radí, jak ji nastavit a chystá patch.
To, že Nvidia nezvykle zveřejnila velmi rozsáhlého průvodce grafikou Watch Dogs (recenze) na PC, asi nebyla náhoda. Někteří lidé totiž mají potíže se správným nastavením hry, což vyústilo i v kritiku PC verze za její údajnou neoptimalizaci pro nejvýkonnější stroje.
UbiSoft proto považoval za potřebné ozvat se, aby tyto věci uvedl na pravou míru člověkem, který je tím nejpovolanějším - technický ředitel Sebastien Viard. A jeho rada zní podobně, jako kdysi u prvního dílu Crysis, kde pak také vývojáři litovali, že tam tu volbu pro nejvyšší detaily vůbec zpřístupnili:
"Watch Dogs pro grafiku používají více než 3 GB RAM na nextgen konzolích, takže grafická karta ve vašem PC potřebuje při nastavení ultra detailiů dostatek videopaměti kvůli absenci sdílené paměti. Čili pokud zažíváte zadrhávání hry na rychlém PC, zkuste snížit některé z těchto nastavení, aby se snížila náročnost hry na VRAM - kvalita textur, antialiasing, rozlišení."
Tvůrce dodal, že je na svůj tým programátorů pyšný, protože vyvinutí takové hry v otevřeném světě současně na staré i nové konzole a PC je prý neuvěřitelně složitý úkol. Ten se jim prý podařil, nicméně dodal, že vývojáři nyní pracují na patchi, aby vylepšil zážitek, i díky ohlasům hráčů.
Eurogamer připravuje videorecenzi PC verze...