Už se pracuje na přespříštím dílu Assassins Creed
Jade ve studiu v Torontu kutí pět projektů.
To bude voda na mlýn všem kritikům přespříliš častého vydávání nových dílů série Assassins Creed. Ale když to vypustila z úst zrovna hezká Jade Raymond, tak bychom ji to mohli výjimečně odpustit, ne? :)
Její studio UbiSoftu, které řídí v Torontu, nefiguruje mezi těmi osmi z celého světa podílejícími se na pirátském AC4: Blag Flag v Karibiku. Namísto toho tam už nyní zahajují práce na přespříštím dílu Assassins Creed, který vyjde někdy v následujících letech, možná trochu netakticky vyslepičila Polygonu.
Po dokončení srpnového Splinter Cell: Blacklist a multiplayerové části uspalého Rainbow Six: Patriots bude Jade Raymond dohlížet na hned pět již schválených projektů vznikajících v kanadském velkoměstě, které by se jinak rádo ucházelo o letní olympiádu v roce 2024.
Vedle té spolupráce na přespříštím Assassinovi a pokračování nějaké další klíčové sérii UbiSoftu (tipujeme další Prince of Persia) bude pod ní v Torontu cílových 800 lidí kutit ještě dvě nové značky a také něco budoucího k Splinter Cell. Jade Raymond si pochvaluje, že se na těchto projektech podílejí lidé, kteří se u Assassina vyskytují od úplného počátku v roce 2007, vedle veteránů jako jsou ex-Rockstaři nebo umělecký ředitel Prototype.
Že není jen nastrčenou kráskou, která by se do vysoké pozice dostala přes postel, ale naopak hernímu průmyslu více než rozumí, opětovně předvedla tento týden v rozhovoru pro Guardian. Mimojiné prohlásila, že na trhu existuje prostor jen pro 10 vysokorozpočtových AAA titulů ročně a že buď musíte udělat hit, nebo nemáte šanci na navrácení obřích investic do vývoje za plnou cenu, což by si prý měli všichni vydavatelé naplno uvědomit.