Už nikdy vojenské střílečky, zaklínají se tvůrci Spec Ops
Nejen kvůli provaru.
Že se nedočkáme pokračování dubajské příběhové FPS Spec Ops: The Line, to se ví už dlouho, protože se její tvůrci nerozešli v dobrém s vydavatelem Take 2. Ostatně ani by na dvojku neměli čas, když jsou vytížení Dead Island 2 a vesmírnou F2P střílečkou Dreadnought.
Nyní prostřednictvím německého GameStaru odtajnili, co přesně se během vývoje Spec Ops pokazilo a jakou cestou se chtějí vydat dál.
"Hra byla ve vývojovém pekle po dobu pěti let a i kvůli tomu se stala finančním provarem," distancuje se teď od ní studio Yager, ačkoli současně říká, že jinak jsou na Spec Ops pyšní, protože jim pomohlo proslavit se v branži.
Šéf firmy Timo Ullman věští, že od nich už nikdy žádnou další vojenskou střílečku neuvidíme, pro což má hned dva důvody. Jeden ekonomický a druhý osobní.
"V oblasti FPS se nedá konkurovat největším značkám (Call of Duty, Battlefield...), podnikatelské riziko je příliš vysoké. A trh chytrých nebo intelektuálních her je příliš okrajový, jen pro elity."
V Yageru by si také neradi zopakovali sbírání podkladů pro další Spec Ops. Už nechtějí studovat zohavená těla, mrtvé ženy nebo děti: "Asi si dovedete představit, jakým materiálem jsme museli chtě nechtě při vývoji procházet. Bylo to duševně velmi vyčerpávající, takže jsme šťastní, že náš příští projekt Dreadnought je úplně o něčem jiném. Žádná krev, jen zábava."