Skip to main content

Už žádná chyba 37, holedbá se Blizzard pár hodin před startem Diablo 3 datadisku

Jak se poučil? A co offline hraní nebo konverze pro Xbox One?

Vlastní zpráva - Asi všichni hráči Diablo 3 ještě mají v živé paměti situaci před dvěma lety, kdy namísto hraní vysněné klikačky vytuhli na hlášce o Error 37 kvůli přetíženým serverům. To by se s aktuálním spuštěním datadisku Reaper of Souls nemělo opakovat.

Eurogameru to dnes v londýnském hotelu řekl hlavní producent Alex Mayberry z Blizzardu, podle nějž by tentokrát měl start proběhnout v pohodě. Jak je možné, že si najednou tak věří? Jaké trumfy má v rukávu? Důvodem je, že se z minulých patálií poučili a šli na věc chytřeji:

"Před čtyřmi týdny jsme uvolnili patch 2.0.1, který je tím samým co Reaper of Souls. Vlastně tedy jde o datadisk s 5. kapitolou, hraním za křižáka a Adventure mód, jen to bylo dosud vypnuté. Dnes o půlnoci to pouze na dálku zapneme. Hráči proto nebudou muset stahovat žádný patch, ani se dokonce odhlásit ze hry - vše jim do Diabla 3 samo přibude ve stanovený čas," přiblížil tvůrce nový trik, o němž raději dopředu moc nemluvili, aby na to nedoplatili. V Evropě to je oficiálně potvrzeno na půlnoc na zítřek, tedy na úterý 25. března (koupení zde).

Rozhodli se pro toto řešení, aby si hráči v klidu stáhli update dopředu a aby programátoři měli měsíc času na vyladění všech změn, zejména na serverech. Prý totiž není nic horšího, než řešení potíží v době, kdy jsou hráči naštvaní, že jim zakoupená hra po vydání nefunguje.

Watch on YouTube

Redaktor EG Oli Welsh využil naskytlé příležitosti a zeptal se i na to, jestli Diablo náhodou nepůjde ve stopách SimCity s dodatečným povolením hraní offline: "Nic takového u PC verze neplánujeme. Vyžadovalo by to kompletně předělat hru od základů. U konzolí to bylo něco jiného, protože ty jsou na rozdíl od PC velmi uzavřená architektura," zklamal hlavní producent Blizzardu.

Tomu by prý nedávalo smysl, pokud by teď vykročili směrem zpět, když jsou hráči zvyklí na všechny funkce Battle.net, sociální prvky, bezpečnost či zachování postavy. A když se prý technologie neustále vyvíjejí, broadbandové připojení je dnes dostupné všude a když za pár let by ryzí offline hraní nemuselo být už vůbec relevantní.

V jiném dnešním rozhovoru pro VideoGamer ještě dnes Blizzard promluvil o konverzi Diablo 3 pro Xbox One. Prý je vyvíjena souběžně s verzí pro PS4 a mělo by jít o jakousi Ultimate Evil Edition, která obsáhne jak základní hru, tak datadisk: "Není tak moc daleko. Konzolové týmy za námi (datadiskem pro PC) příliš nezaostávají," odhalil producent. Nejspíš tedy otázka jen pár měsíců, nicméně přesné vydání záleží na jejich dohodě s Microsoftem.

Sledujte také rozbalování sběratelky, startovní trailer, sestřih z PS4 verze nebo dojmy z bety datadisku.

Read this next