Tvůrci Warhammer 40,000: Darktide uznali, že tentokrát selhali, a tak mění plány
Odklady všeho možného.
I mistr tesař se někdy utne. Přísloví platí pro dosud vážené studio Fatshark, které fanoušci milují díky sérii Warhammer: Vermintide.
Jenže předvánoční Warhammer 40,000: Darktide se jim tentokrát nějak nepovedl. Odráží to třeba uživatelské recenze na Steamu, kterých je přes padesát tisíc, většinou "smíšené", a z poslední doby dokonce převážně negativní.
Nezbylo tedy než přiznat barvu a předstoupit před davy se zásadním prohlášením od šéfa Martina Wahlunda:
"Byli jsme vždy pyšní na to, že dokážeme udělat hru, kterou si užijí miliony. To byl náš cíl i s Darktide, aby šlo o hluboký a stabilní zážitek, který zabaví týdny, nikoli jen hodiny. Ovšem v realizaci těchto cílů jsme selhali."
Rozhodli se tedy odložit na později vše, co zamýšleli - kosmetické placené přídavky, Xbox Series verze i dodatečný sezónní obsah pro PC. Nemohou totiž prý tyto plány realizovat, když základní hra drhne v řadě oblastí.
V příštích měsících se Fatshark hodlá soustředit na vyslyšení zpětné vazby od hráčů Darktide, co se týče komplexního systému výroby (to dosud chybí), více odměňujícího rozvoje postav, zlepšení výkonu hry i její stability, protože dosud prý moc dobře nešlapala. Kritizovány byly také od hráčů mikrotransakce, na rozdíl od chvály hratelnosti a grafiky.