Tvůrci Uncharted 3 obhajují Online Pass
Náklady na online hru jsou prý nemalé.
Podle vývojářů ze studia Naughty Dog je Online Pass nezbytností a nestojí za tím nic jiného, než peníze. V rozhovoru pro server Sixth Axis obhajoval systém online passů přímo ředitel vývoje Uncharted 3, Justin Richmond. Online Pass bude v případě Uncharted 3 sloužit samozřejmě pro odemknutí multiplayeru a v krabici bude proto, aby studio a vydavatel dostali alespoň nějaké peníze z obrovského trhu bazarových her.
Richmond obhajoval multiplayer Uncharted 3 tím, že do hry přináší doslova tisíce hodin zábavy a že se nejedná o nějaký narychlo splácaný deathmatch. Zdůraznil, že mít ve hře multiplayer není žádná sranda a že studio musí platit za servery a obecně za udržování chodu multiplayeru i dlouho po vydání.
"Je to byznys a my prostě chceme poskytovat takto bohatý obsah. Nechtěli bychom, aby za námi někdy přišla Sony s tím, že na tom nevyděláváme dostatek peněz. Chceme tu laťku kvality pořád udržovat," řekl Richmond.
Multiplayer ale podle šéfa vývoje prý za cenu Online Passu stojí, i když si hru koupíte z bazaru. Dalším řešením by podle něj mohlo být hru rozdělit na dva produkty - jeden by byl čistě singleplayerový a druhý by se zaměřoval jen na multiplayer.
O Online Passu pro Uncharted 3 jsme psali zde.