Tvůrci Trine 5 si stěžují, že Game Pass přispívá k přesycení trhu
+ délka hry, změny.
Na jednu stranu považují toto předplatné za "zajímavé", když výrobcům pomáhá oslovit více hráčů, ale má i své neduhy.
Studio Frozenbyte, tvůrci série Trine se před letním vypuštěním pátého dílu A Clockwork Conspiracy (detaily) vyjádřili na adresu Xbox Game Pass a PC Game Pass.
"Druhou stranou mince je, že podle našeho názoru toto předplatné přispívá k přesycení trhu příliš mnoha hrami, takže může být těžké se do her plně ponořit a užít si je, když víte, že máte tak obrovskou možnost výběru".
V rozhovoru pro SegmentNext také řekli, že dokončovaná pětka bude nejdelším dílem série. Odhadli herní dobu na 15 hodin, ale záleží na tom, jestli se pustíte do těžkých tajných hádanek skrytých v levelech (vedle hlavního úkolu zde nejsou žádné specifické vedlejší aktivity).
Postavy v Trine 5 si budete moci přizpůsobit k obrazu svému, co se týče barevných obleků, postupem času také najdete sběratelské předměty typu klobouk či baťoh. Vše ale je pouze kosmetikou, stejně jako úprava uživatelského rozhraní.
Boje mají být více taktické a staré hack and slash metody už nemají fungovat. V určitých pasážích levelů narazíte na questy určené jen pro specifickou postavu, které absolvuje sama a za to dostane novou základní schopnost.
Vyslyšeli také zpětnou vazbu hráčů Trine 4, například co se týče bojů v nočních můrách, kde jste byli nuceni dokončit boje v předstihu, což se ne každému líbilo. V tomto směru má být pětka více podobná dvojce, a můžete tedy přeskočit určité bitvy tím, že utečete protivníkům a necháte je za vámi. Boje tímto mají více otevřený konec.