Tvůrci The Callisto Protocol: Nasloucháme ohlasům a brzy jízdní řád patchů
Ten na trhání už je venku.
Zakládat nové studio a souběžně kutit velmi ambiciózní projekt, to jsou dvě věci, které se jen velmi těžko dají skloubit.
Zároveň jde o typický příklad, kdy vyšla nehotová hra, kterou však mnozí chválí, že je zajímavá a baví je, ale objektivní problémy či jiné neduhy (přílišná sázka na jistotu, slabší příběh) brání udělit vyšší známky - viz páteční souhrn hodnocení ze světa i převážně negativní uživatelské recenze na Steamu, které se už poslední dobou změnily na "Smíšené".
Striking Distance Studios samozřejmě nejsou slepí a vše řeší. Během víkendu vypustili první patch pro The Callisto Protocol, který má dát zapomenout na trhání framerate a padání na všech platformách:
"Nasloucháme ohlasům a tvrdě pracujeme na dalších aktualizacích. Zkraje týdne publikujeme detaily o nadcházejících updatech. Díky za vši trpělivost".
Zatím tedy není jasné, na co se vývojáři prioritně zaměří, ale zdá se, že častými potížemi jsou synchronizace úst s řečí, PS4 trofeje, motion blur na PS5 atd.
Něco v nepořádku je také s raytracingovými odrazy na Xbox Series X, což má opět vyřešit patch "v blízké budoucnosti".