Tvůrci Six Days in Fallujah v problémech
Kvůli rozpočtu musejí propouštět.
O nelehkém bytí ve videoherním byznysu by nyní mohli vyprávět v Atomic Games, studiu, kde připravují multiplatformovou third-person střílečku Six Days in Fallujah. V důsledku tíživé finanční situace, kdy se jim nepodařilo sehnat dostatečné množství peněz na zaštítění jejich rozpracovaného projektu, oznámili propouštění s tím, že práce budou pokračovat s menším týmem a za finanční výpomoc sesterské firmy Destineer.
Ačkoliv zpráva nemluví o konkrétním čísle, kolik z dosavadních 75 lidí působících v Atomic Games odejde, jedno jméno již známé je. Má jít o kreativního šéfa Juana Benita, což je shodou okolností spoluzakladatel Red Storm Entertainment, který se v minulosti podílel na hrách v rámci sérií Rainbox Six a Ghost Recon.
I z tohoto pohledu lze tedy důvodně očekávat, že Six Days in Fallujah, líčící historické události, v nichž americká marína svedla v Iráku během války jeden z vůbec nejkrvavějších bojů, nabídne řadu prvků známých z taktických akcí. Každopádně zatím jsou potvrzeny cílové platformy - PC a konzole PS3 a X360, ale nikoliv datum vydání.
Hra Six Days in Fallujah běží na vlastním enginu schopnému zobrazit pokrokovou míru destrukce herního prostředí. A užít si ji budeme moci také díky kooperativnímu režimu, resp. řadě online módů. První dojmy z dřívější prezentace nebyly špatné, takže držme tvůrcům palce, aby se jim přes velké nesnáze podařilo jejich dílo zdárně dokončit.