Tvůrci Heavy Rain o úžasném technickém demu Kara
Není přímo ze hry, jde o rok starou technologii.
Šéf Quantic Dream David Cage včera večer představil na konferenci GDC v San Franciscu technologické demo s názvem Kara, na které jste se mohli u nás exkluzivně podívat jako první. A řekl o něm i pár zajímavých slov.
Stejně jako The Casting před Heavy Rain nejde o video přímo ze hry. Spíše o ukázku schopností a možností jejich nového enginu. Je třeba podotknout, že celé video běží v reálném čase na Playstation 3.
"Vybudovali jsme po Heavy Rain od začátku úplně nový engine a Kara je první věc, kterou jsme v něm udělali. Ale ještě to zdaleka není optimalizovaná verze. Kara vznikla na enginu, který uměl tak 50 procent z toho, co umí dnes," řekl David Cage. Video s Karou je staré rok a tehdy měl engine verzi jedna. Teď má podle jeho slov verzi tři.
Quantic Dream si na této ukázce také vyzkoušeli nový přístup k motion capture. Investovali totiž spoustu peněz do nových technologií, které jsou podobné, jaké používal například James Cameron při natáčení Avataru. "Dokážeme snímat pohyb postavy, pohyb tváře a také hlas herců. Všechno najednou. Většina dnešních herních studií dělá všechno zvlášť."
Heavy Rain bylo natáčeno na 28 kamer, současná technologie natáčí s 65 kamerami, takže dokáže snímat pohyb, zvuk i obličeje hned několika herců najednou.
Karu mimochodem ve videu hraje herečka Valorie Curry (schválně se podívejte na tu podobu), která se objevila například v seriálu Veronica Mars nebo v posledním díle Stmívání.
David Cage nechce prozradit, co je jejich novým projektem, ale vzhledem k videu se dá předpokládat, že by se mohlo jednat o sci-fi. Pro Quantic Dream by to bylo první sci-fi od zapomenuté klasiky Omikron: The Nomad Soul.