Tvůrci Dead Space utíkají z EA
Přímo ke konkurenci, k Activision.
Když z velké firmy odejdou opravdu talentovaní lidé, navíc k největší konkurenci, vždy to trošku rozdmýchá vody. Tentokrát má smůlu Electronic Arts. Od nich totiž odešli Glen Schofield a Michael Condrey, zkušení herní matadoři a zamířili si to k Activision.
Glen Schofield byl šéf interního studia EA Redwood Shores, které stálo například za Dead Space a nyní pracuje na Dante's Inferno a Dead Space: Extraction. Sám Glen Schofield se údajně velice aktivně podílel na vývoji Dead Space a také Dante's Inferno. To si už bude muset poradit bez něj, protože se svým kolegou zběhl. Nejspíš za lepšími penězi.
Activision totiž nabírá lidi jako divé. V San Franciscu, kde sídlí i EA Redwood Shores, totiž otevírají nové vývojářské studio a snaží se do něj získat zkušené lidi z herní branže. A ty získáte jen tím, když před ně hodíte pár pytlů plných bankovek. Obrazně řečeno, samozřejmě.
EA odchod svých lidí potvrdila, ale v tiskové zprávě básní o tom, že tím se alespoň otevřely dveře pro nějakou čerstvou krev. Ve skutečnosti ale nejspíš hodně brečí a hodně je odchod takových zkušených lidí bolí. Activision také potvrdil, že Glen Schofield a Michael Condrey budou pracovat pro ně. Povedou nové studio a budou pracovat na pokračování nějaké úspěšné herní série Activisionu.