Skip to main content

Tvrdá data: 42% uživatelů Xbox Live sleduje měsíčně 30 hodin videa

Microsoft zná i podíl žen a varuje před vertikální polohou.

Když se květnové odhalení Xbox One zaobíralo především televizními funkcemi, vysloužilo si za to kritiku od hardcore hráčů. Ale už tehdy se ozývaly uklidňující hlasy, že Microsoft jistě moc dobře ví, co dělá, a že to má podložené tvrdými daty, což se dnes ukázalo.

42 procent uživatelů Xbox Live se stráví 30 hodin měsíčně sledováním televize nebo filmů. Prozradil to provozní ředitel Microsoftu Kevin Turner na finačně-analytické konferenci, odkud to reportoval VentureBeat.

Těmito uživateli myslel ty, kteří si platí Xbox Live Gold členství nebo různé filmové služby, které jsou dostupné převážně jen v Americe, např. Netflix či Amazon Instant Video. Z toho jasně vyplývá, že řada lidí používá Xbox 360 jako své hlavní zařízení pro sledování videa a že to Microsoft zohlednil i do konceptu budoucí konzole Xbox One.

Zajímavé je také to, že 40 procent publika na Xbox Live tvoří ženy, což je více, než by leckdo tipoval, ale opět to asi souvisí se seriály. Jinou statistiku odkryl produktový manažer na Tokyo Game Show: 80 procent majitelů Xboxu 360 má svou konzoli položenou horizontálně.

Není jasné, jak přesně to Microsoft na dálku vyzkoumal, ale zmínil to při důležitém varování, abyste svůj Xbox One nikdy nestavěli vertikálně: "Nepodporujeme vertiální orientaci, budete tak činit jen na vlastní risk. Nejedná se o problém s chlazením, nýbrž o design mechaniky, která na to vertikální polohu není navržena."

Read this next