Tvůrci Trine 3 se vyjadřují k tomu, zda je hra skutečně moc krátká
Očividně by realizace původních vizí stála třikrát tolik peněz.
Po čtyřech měsících na Early Access byl minulý týden konečně oficiálně vypuštěn do světa Trine 3. Ačkoli má na Steamu hodně pozitivních hodnocení od hráčů, kteří si stěžují, že je hra podezřele krátká. A k tomu se rozhodl vyjádřit viceprezident Frozenbyte Joel Kinnunen.
Na Steamu napsal, že jsou spokojeni s výsledkem a to, že Trine 3 je plně 3D pro ně znamenalo mnohem větší investici. "Trine 3: The Artifacts of Power nakonec stálo třikrát více než Trine 2 - 5,4 milionu dolarů. Dali jsme do hry vše, co jsme mohli, nic nám nezůstalo na stole. Původně jsme měli napsaný delší příběh a plánovali jsme více levelů, ale abychom vytvořili, co jsme si vysnili, stálo by to ještě třikrát tak více peněz, nejspíše kolem 15 milionů dolarů. To jsme si uvědomili až později a byly to finance, kterými jsme nedisponovali."
Popírá, že by ze hry odsekli už hotový obsah, aby ho mohli později prodávat jako DLC. "Jen jsme chtěli mít něco ambicióznějšího, což se ukázalo jako finančně nemožné. To, co jsme prodávali na Early Access byla realistická vize a co jsme slíbili, to jsme také vytvořili. Podle nás se v ní stráví zhruba 6 až 7 hodin. Víme, že někteří zvládají hru dohrát za 4 až 5 hodin, když hodně spěcháte, ale to šlo i u předchozích Trine dílů."