Tvůrci Thiefa zrušili vylepšování postavy na přání fanoušků
Eidos Montreal potvrdil, že nebude levelování.
Nový Thieft měl mít původně systém levelování a získávání zkušenostních bodů, protože se to v poslední době nosí a má to skoro každá hra. Fanoušci ale byli rozhořčení, že nic takového k Thiefovi prostě nepatří. A Eidos Montreal fanoušky poslechl a levelování zcela zrušil.
Prozradil to designér levelů Daniel Windfeld Schmidt ve speciálním rozhovoru s fanoušky, kdy tvůrci odpovídali na jejich dotazy.
Fanoušci série se o levelování a získávání XP dozvěděli docela jednoduše - bylo to totiž vidět už v demu na E3. V jednu chvíli se tam objevilo "Headshot XP", což řadu zarytých fandů překvapilo a rozhodilo.
"Možná fanoušky překvapí, jak moc vývojáři chodí na fóra, aby zjistili, jak jsou určité věci přijímány mimo vývojářský tým," říká. "Názory fanoušků jsou pro nás extrémně důležité a konzistentní reakce na XP systém bylo něco, co nás přinutilo změnit design hry."
Místo zkušenostních bodů ale vymysleli něco lepšího. Pokud si budete chtít hlavní postavu Garretta vylepšit, musíte mít na vylepšení peníze. A ty získáte kradením, čímž vás tvůrci přinutí, abyste Thiefa hráli tak, jak se sluší a patří.
Peníze ale můžete používat na věci, které vám pomohou hrát více stealth stylem nebo naopak na věci, které vám umožní hrát agresivněji.