Skip to main content

Tvůrce se omluvil za směřování Sacred 3

Svedl ho na marketingové oddělení vydavatele.

Nebyla by to zase tak špatná hra v co-opu, jen kdyby nešlo o pokračování slavné RPG série Sacred, od kterého lidé čekají něco úplně jiného. Zhruba tak zněl verdikt v recenzích obvykle s průměrnými známkami, včetně té naší od Jíry Sládka.

Stížnosti v internetových diskusních fórech a komunitách proto přiměly tvůrce k ne úplně tak obvyklému kroku: "Omlouváme se fanouškům za to, že nedostali hru, jako chtěli. Čekali jsme vzpouru fanoušků, ale že bude tak mohutná, to ani v nejčernějších snech."

Na jednu stranu se musí ocenit, že se pečlivě naslouchá hráčům, na druhou stranu to může ještě více odepsat beztak bídné prodeje neviditelného Sacred 3, když se takto potvrdí za špatnou s puncem oficiality.

"Přečetl jsem si spoustu nenávisti vůči mému bývalému zaměstnavateli Keen Games, jak úmyslně zničil sérii Sacred atd. Mohu k tomu říct jen tolik, aby lidé nepřeceňovali sílu vývojářského studia, které je pouze na zakázku najmuté velkým vydavatelem a musí plnit jeho pokyny," napsal na Steamu junior designér hry Sascha Wagentrotz.

Podle něj nelze jasně říct, kdo je tedy odpovědný za nešťastný design Sacred 3. Výkonný a kreativní producent byli zaměstnáni vydavatelem Deep Silver a prý odvedli dobrou práci, ale nad sebou měli ještě šéfa a také jim velelo marketingové oddělení Deep Silver, které mělo nad směřováním značky největší moc. Po ohlasech na Dead Island 2 tak jde v krátké době o druhou kritiku rozhodnutí tohoto německého vydavatele.

Tvůrce doporučuje hráčům, aby si zkusili Sacred 3 zahrát na vyšší obtížnosti, protože teprve na nich se projeví některé systémy týkající se boje.

Startovní trailer

Read this next