Tvůrci Kingdom Come se bojí dezinterpretace slíbených bitev
Co od nich čekat a co už ne?
Zatímco na odklad na léto 2016 přicházejí tvůrcům vesměs pozitivní reakce ve stylu "mějte dostatek času na vyladění hry namísto honby za stihnutím termínu", trápí je něco úplně jiného.
Dan Vávra z Warhorse přiznal jejich obavy, že hráči si mohou mylně vykládat některé slibované vlastnosti Kingdom Come: Deliverance nebo že budou mít přemrštěná očekávání, která pak hra nedokáže splnit. Pustil se proto v rozhovoru pro PC Games raději do preventivní osvěty:
"Příběh, který vyprávíme, může [v první kapitole hry] obsahovat pouze dvě až tři epické bitvy. Kingdom Come není o heroickém vůdci, naopak jste pouze obyčejným vojákem jako všichni ostatní a vaší snahou je tyto bitvy vůbec přežít."
Jak dále Vávra zdůraznil, dobývání hradů má sloužit jen jako vyvrcholení příběhu. Epické bitvy nebudou něčím, co se opakuje každou půlhodinu jako na běžícím páse. Ani tu nenajdete nějaké strategické prvky či druhé Total War, jak to možná někteří interpretovali. Nehledě na to, že pod slovem epika si může každý představovat něco trochu jiného.
Warhorse si zkrátka trochu zavařili sami, když v odhalovacím traileru věnovali bitvám a dobývání hradu obrovskou pozornost, ačkoli ta se potom neodráží na tom, jak ve hře trávíte většinu času. Je však zřejmé, že pokud by trailer ke spuštění kickstarterové kampaně před rokem nebyl tak velkolepý (a zabýval se jen běžnými denními činnostmi vesničana ve středověku), tak bychom asi dnes ani tyto řádky nepsali a Vávra by působil jako řadový grafik v nějaké agentuře.