Tvůrci Call of Duty WW2 jeli do Evropy pro zachycení detailů
Nové info z EDGE.
V Severní Americe jsou zvyklí, že jezera tam jsou často blankytně modrá díky ledovcům a horskému podloží, takže je původně chtěli mít taková i ve hře. Jaké pak bylo překvapení tvůrců, když jsou na starém kontinentu spíš šedo-zelená.
V zamrzlém lese u německého Hürtgen si zase Glen Schofield a Michael Condrey ze Sledgehammer Games všimli, že povrch není bílý od sněhu, jak se domnívali, nýbrž pokrývá ho silná vrstva jehličí, do kterého se boříte.
"Může se to jevit jako drobnost, ale chceme na podobné detaily klást důraz. V knížkách o druhé světové válce se totiž takové věci nedočtete. Pak získáte mnohem lepší představu, jaké to asi bylo v roce 1944, když vojáci s lehkým oblečením, zoufale nepřipravení na zimu, měli hlídat linii před nájezdem německých tanků."
Američtí tvůrci Call of Duty WW2 (Alza.cz) vyprávěli pro časopis EDGE, jak se vypravili do mnoha lokalit po celé Evropě. Nejen aby nafotili všechno možné, nýbrž hlavně aby pochopili, jaké to je být v Normandii či Aachenu, když je mínus deset stupňů a padá sníh.
Navštívili také bývalé koncentrační tábory a muzea, kde hledali technická data pro odkrytí slabých stránek tanků. Jindy se dozvěděli, že velitelé tanků je modifikovali k obrazu svému opevněním boku či přední části, aby to sedělo jejich bojové taktice.
Mapy mají být zasazeny i na jiné fronty než na tu západní, ale detaily si schovávají až na E3. Tzv. vyprávění příběhu prostředím bude přítomno rovněž v multiplayeru, kde znovu navštívíte bojiště známá ze singleplayerové kampaně, jen z jiného úhlu.
Cesta vývojářů do Evropy se dokonce projeví i na Zombies kampani, v níž najdete nějaké autentické věci z války s příběhem založeným na skutečných událostech. Tento herní režim má být věrný odkazu jejich série Dead Space, naznačili v EDGE.