Tvůrce Fable Peter Molyneux říká, že Kinect bylo neštěstí
Ačkoli patřil k prvním, kdo Kinect podporovali.
Peter Molyneux byl jeden z prvních podporovatelů Kinect technologie od Microsoftu. Dnes už má na ní ale poněkud otevřenější a dost vyhraněný názor.
Tvůrce série Fable, který v dřívějších dobách o Kinectu mluvil velice nadšeně a vytvořil na něm interaktivní demo Milo a poté Fable: The Journey, už ovšem o něm nemluví moc hezky. Alespoň v rozhovoru pro IGN.
Řekl, že Kinect měl velký potenciál, ale nakonec se finální produkt k němu ani trochu nepřiblížil. Prozradil to, když se ho redaktor IGN zeptal, jak vznikalo Fable: The Journey.
Peter Molyneux si nepamatuje, zda s nápadem přišel sám Microsoft nebo někdo v Lionhead, ale na samotný Kinect moc hezky nevzpomíná. "Musím říct, že Kinect bylo neštěstí. Neštěstí. Začalo to jako zařízení, které vlastně dokáže samo o sobě všechno. Neubíralo to výkon procesoru, vidělo to celou místnost, mikrofony vás měly zachytit kdekoli v místnosti... nakonec to nebylo nic z toho," říká.