Skip to main content

Tvůrce DayZ doufal v maximálně 250 tisíc kusů za čtvrtletí

Co považuje za klíč k už milionovému úspěchu?

Jelikož odpovězení Bohemia Interactive na před Vánocemi slíbený rozhovor pro Eurogamer zřejmě kvůli velému vytížení neklapne, můžeme se alespoň dozvědět, co na podobné otázky řekl Dean Hall pro britské MCV.

"Kdyby se prodalo 250 tisíc kusů alfy za úvodní čtvrtletí, považoval bych to osobně za úspěch," říkal si tvůrce DayZ ještě před vydáním samostatné digitální verze na Steamu.

Vyzdvihl, že za marketing neutratili ani korunu a že naopak aktivně spolupracovali se Steamem, aby zredukovali viditelnost ještě nedodělané hry.

Přesto se nyní blíží téměř milionu prodaných kusů, ukazatel na homepage dnes hlásí 940 tisíc přeživších). To je možná vyšší číslo, než kolik v prosinci dokázala prodat digitální FIFA 14, která je spolu s levným Cut the Rope 2 vnímaná jako hit období.

"Myslím, že nám hodně pomohla otevřená, upřímná komunikace se zákazníky napřímo na sociálních médiích. Dostali to, co od nás chtěli, což vyústilo v úspěch s prodeji," uzavřel Dean Hall. Podle něj se vždy rozhodují dle toho, co je nejlepší pro zákazníky, ať už to je odklad hry, změna ceny nebo vyšší prvotní investice do serverů, což prý lidé oceňují.

Více o DayZ v dojmech z alfy, štědrodenním nastínění budoucího rozvoje hry nebo glose o fenoménu Předčasného přístupu k nehotovým titulům.

Read this next