Trvanlivost Kingdom Come a budou hrdinovi růst vousy?
+ rychlost času, DLC, mody..
Americký a evropský komunitní manažer, kteří nejsou přímo z Warhorse, spáchali na Redditu AMA o Kingdom Come Deliverance (Alza.cz), které dorazí na trh už za tři týdny.
Ve finální hře nakonec bude 30 hlavních úkolů různé délky a pak 60 vedlejších úkolů či aktivit (=vše z původně plánovaných dvou kapitol ze tří). Některé z nich prý mají 3 až 5 různých způsobů řešení, na nichž budou NPC postavy pokaždé reagovat odlišně. Kvůli značnému důrazu na příběh budete sledovat celkem 4 hodiny cutscén, přičemž některé z nich budou odemčeny jen na základě vašich voleb, což může motivovat k opětovnému hraní a jinému postupu. Byť režim New Game Plus absentuje, je potvrzeno, že můžete pokračovat v hraní po dokončení příběhu, např. provést nájezd na kempy banditů, vedlejší questy, prozkoumávat adt.
A ještě jedno číslo: 96 minut. Tak dlouho ve hře trvá celý denní cyklus. Čas tedy běží pomaleji než v jiných titulech. Modifikaci pro běh času 1:1 jako do Zaklínače ale nečekejte, to prý v základní hře nepůjde zapnout (o podpoře modifikací až později, stejně jako hardcore mód). Čekání a spaní má být rychlejší než v betě.
"Proběhla spousta optimalizací každého aspektu hry, protože víme, že beta nejela plynule ani na high-endovém PC. Snažili jsme se, aby hra jela adekvátním způsobem na všech platformách. Po grafické stránce je důležitá úroveň detailů a hustota vegetace, ač jsme museli pracovat na lesech, aby nebyly tak extrémně husté jako v betě a aby měly hezčí nasvícení."
Hlavní inspiraci Kingdom Come čerpalo v klasikách Oblivion, Ishar, Fallout, Darklands, Skyrim, Dark Souls a Zaklínač. Na rozdíl od třetího dílu slavné polské ságy však tady Henrymu nebudou postupem času růst delší vousy a jeho tvář zůstane po celé hraní totožná, zklamali vývojáři v asi nejhorší odpovědi AMA. Koně ve hře mohou umřít a budou se chovat rozličným způsobem, i když využijí ten samý model (žádný jiný druh koně).
Kamera bude po celou dobu hraní jen z vlastních očí, což je prý nezbytné kvůli intenzivním soubojům a vtažení do hry. S její verzí pro PSVR se nepočítá kvůli tomu, že se lidem dělalo špatně. Každá postava má ty samé ukazatele zdraví a kdokoli může být zabit na jeden až dva zásahy, pokud trefíte to správné místo, včetně vás. Obtížnost se Zeldou nešlo srovnat, protože ji odpovídající na Redditu nehrál.
Studio Warhorse jinak slíbilo, že bude poskytovat podporu po dlouhou, leč nespecifikovanou dobu. Vznikne tzv. Day 1 patch a až pak po vydání ostré verze se dozvíme přesné DLC plány (Dan Vávra v Levelu zmínil nějakého velmi zábavného a skvělého společníka pro vaše putování, ale multiplayer rozhodně nebude, hra zůstává jen singleplayerem).
Photo mód se zatím nekoná (jako ta podpora HDR), ani není vyloučen, vznikne prý možná. Zato je jistá přítomnost halapartny na koňském sedle a že se jídlo po určité době začne kazit. Více miniher než ty, které znáte z dřívějška, tu bohužel nenajdete (alchymie, páčení zámků, kapsářství, čtení či broušení meče), ani režim pro turnaje. Ani si nezměníte barvičky svého oblečení, důležitější má být to, abyste si oblékli to vhodné pro danou situaci (s kým se pak hodláte bavit a za koho se budete vydávat). Celkově je prý v Kingdom Come více správy inventáře než ve Skyrimu, protože vše s sebou tahat nemůžete.
Co se týče lokalizací, textová vzniká pro ČR, Německo, Španělsko, Rusko, Polsko, Francii a Čínu. Dabing bude zatím jen ve třech provedeních: anglický, německý a francouzský. Na téma českého dabingu bylo dnes řečeno: "Pokud bychom měli šanci ho udělat, byli bychom rádi, uvidíme, co přinese budoucnost." Po dokončení prací na Kingdom Come chce studio makat na DLC (zdarma pro podporovatele) a další hře. Více na Redditu zde.