Tron bude úzce provázaný s filmem
Budete chtít vědět, jak dopadl.
Po velmi zběžném nedělním oznámení dnes Disney konečně rozeslalo oficiální tiskovou zprávu k čerstvě oznámené akční adventuře Tron: Evolution. Ta vzniká ve studiích Propaganda Games pro Xbox 360, PlayStation 3 a PC a vyjde koncem roku 2010 společně s premiérou filmu Tron: Legacy.
Samotný příběh hry začne ještě před událostmi z filmu a lépe rozvede to, co bude ve snímku řečeno jen zkratkovitě. Oba projekty prý vznikaly v úzké spolupráci už třeba jen díky tomu, že vývojáři z Propaganda Games sídlí ve Vancouveru, kde se Tron natáčel. To ale není jen náhoda, nýbrž dopředu pečlivě promyšlený záměr producentů.
Ve výsledku to má totiž ideálně fungovat tak, že kdo si zahraje hru, bude chtít vidět film, aby se dozvěděl, jak to celé dopadlo - a kdo jako první půjde na film, najde v něm prý několik odkazů na samotnou hru, takže nakonec zatouží i po ní.
Od věci není ani to, že režisér filmu Joseph Kosinski např. dohlížel na stylizaci nedělního debutového traileru a stejnou míru vlivu má mít i na podobu celé hry. Další spojkou se snímkem je pak také herečka Olivia Wilde, která i do hry propůjčila svůj hlas postavě Quoarry.
Což všechno není jen tak náhodou: vzpomeňte si, že to byl právě film Tron z roku 1982, který z velké části přispěl do rozšíření obecného povědomí o videohrách. Jeho nástupce v tom, zdá se, hodlá pokračovat ve velkém stylu - třeba tak trochu jako James Cameron se svým letošním Avatarem.