Trochu jiný Burnout v Crash
"Bláznivý mix pinballu a herních show".
Tak ne spekulovaný Syndicate, nýbrž něco mnohem menšího se stalo hlavní událostí novinářské prezentace EA Showcase v San Franciscu. Je zřejmé, že ty velké novinky si firma schovává až na tiskovou konferenci před GamesComem (18.8.) a dnes nám předhodila jen takové v uvozovkách drobky.
Burnout Crash skutečně bude tou izometrickou stáhnutelnou arkádou, přesně jak se spekulovalo, takže oficiální oznámení berte jen jako takovou formalitu. Premisa hry je jednoduchá - prostředí města snímané shora jak v Desert Strike a do toho vložte hratelnost Crash módu z Burnout 3: Takedown. Hráči budou odměněni za způsobení chaosu na silnici bouráním do aut, odpalováním výbušnin a ničením všeho v dohledu, včetně monster, tornád nebo dokonce UFO.
"Burnout Crash je bláznivý mix pinballu a herních show díky doprovodné hudbě," pokusil se o definici žánru kreativní ředitel Richard Franke ze studia Criterion, pro které to bude premiéra na Xbox Live Arcade a PlayStation Network.
Součástí hry bude funkce Autolog jako v posledních NFS, která má monitorovat váš postup hrou a poměřovat vaše výkony s přáteli. Xboxová verze navíc bude podporovat Kinect ve speciálním režimu, ve kterém budou dva týmy před jednou televizí ovládat dění svými pohyby, což si moc dobře nedokážeme představit.
Burnout Crash vyjde letos na podzim a bude obsahovat 18 křižovatek v šesti lokacích, s možností odemknout dodatečná vozidla.