Skip to main content

Tričko potvrdilo pravost obrázků ze Starfield a první oficiální detaily

+ relativně brzké datum?

Po tomto už nemůže být prakticky žádných pochyb, co se týče autenticity dříve uniklých screenshotů ze Starfield.

Zaměstnanec Bethesdy totiž na sobě měl tričko na motivy této sci-fi hry a na rukávu bylo stejné logo, jaké měla postava na raných obrázcích.

Podle člověka s přezdívkou ElectricalAd8659, který stál za úniky, by k vydání Starfield mělo dojít už v roce 2021. Samozřejmě se to ještě může změnit, ale příští Vánoce by to chtělo.

Hra má být hned od prvního dne dostupná na předplatném Xbox Game Pass, stejně jako The Elder Scrolls VI. Byli jsme varováni, že termín je ještě daleko, leč to samé jsme slyšeli u Fallout 4 v době, kdy do vydání zbýval pouhý rok.

Designér a producent Todd Howard z Bethesdy jinak v nedávném interview prozradil vůbec první konkrétní detaily o hře.

Starfield bude ryze singleplayerová záležitost, která se nebude vůbec obtěžovat s čímkoli multiplayerovým.

Vývojáři se soustředí na procedurální generování levelů (platí i pro The Elder Scrolls VI), v čemž jim má pomáhat výkonný nástroj pro tvorbu rozlehlejšího povrchu. Avšak zase od toho nečekejte náhodně generované prostředí jako třeba v No Man's Sky - levely zde budou vypadat u každého hráče shodně.

O vylepšení Creation enginu se už vědělo, zaměřili se prý hlavně na tyto oblasti: renderování, animace, umělá inteligence a trasy, procedurální generování a další. Počítá se i s dodatečnou podporou modifikací.

Velký význam mají hrát v příštích hrách Bethesdy NPC postavy, stejně jako rozsáhlejší města než v předešlých kouscích. Na vývoji pracuje čtyřikrát až pětkrát více lidí než na Skyrimu či Fallout 4. Pobočky Bethesdy v Dallasu, Marylandu a Montrealu makají na Starfield, zatímco v Austinu se starají o rozšiřování Fallout 76, jako je prosincové DLC Brotherhood of Steel.

Read this next