Treyarch brání engine v CoD: Black Ops 2
Nechápou, co proti němu všichni mají.
Všichni víme, že Call of Duty: Black Ops 2 bude postaveno na sedm let starém enginu, který se sice rok od roku vylepšuje, ale pořád jde o sedm let starý engine. Treyarch ale nechápe, co na něm lidem vadí.
"Běží 60 snímků za sekundu a je nádherný. Co se na něm lidem nelíbí?"
Hlavní designér David Vondehaar v rozhovoru pro časopis OXM řekl, že je spokojený se všemi modifikacemi, které se do původního enginu od Infinity Ward udělali a je spokojený také s tím, jak Black Ops 2 vypadá.
"Všichni, kdo se proti tomu enginu staví, by si měl uvědomit, že běží 60 snímků za sekundu," říká Vondehaar. "A jsme schopní, aby vypadal krásně. To je díky těm létům, co s ním pracujeme. Neustále ho vylepšujeme a vylepšujeme, zlepšujeme různé techniky a renderování světel."
Upozorňuje, že rozhodně nejde o engine, který vznikl před sedmi nebo šesti lety. "V současnosti není podobný engine - renderování, světla, všechno je nové."