Tornáda kazí zážitek, zaznívá od testerů Battlefield 2042
Negativní ohlasy na inovaci.
Působí to jako klasický příběh: Nějaký kravaťák z vedení či marketingu prosadí, aby v pokračování něco takového inovativního bylo, takže všichni jsou paf z prvních informací a zároveň je zaručen WOW moment do debutového odhalení. Ale postupem času vyleze na povrch, že vše není tak růžové.
Osvědčený insider Tom Henderson, který se zatím nepletl, vyzradil nějaké rané poznatky od interních testerů Battlefield 2042 v DICE a EA. Nejsou úplně pozitivní, byť nepatří do kategorie potvrzených zpráv.
Podle nich jsou tornáda ve hře zpočátku zábavné a skvělé, když je hráč zažije poprvé a je nadšen z toho, čeho je svědkem.
Ale pokud někdo hraje danou mapu delší dobu, z tornáda se prý spíš stane opruz, který je velmi repetitivní a navíc kazí klasický Battlefield zážitek i průběh bitvy.
Tato přelomová vlastnost BF2042 způsobuje, že do tornáda jsou vcucnuti hráči, dopravní prostředky i pouliční lampy či veškerý nepořádek poblíž. Tornádo sice chodí po náhodné trase napříč mapou, ale zřejme to nepomáhá.
Asi si dokážeme představit herní situace, že jeden tým už se blíží dosažení finálního cíle, skoro má hotovo, ale v tu chvíli přijde tornádo či jiný rozmar přírody a vše zahodí, což může některé hráče znechutit a odradit od dalšího hraní. Zde se nabízí otázka, zda to nejde v kódu hry vyladit tak, aby se vybraným pasážím mapy nemohla vyhnout (či se daly volitelně vypnout)
Vývojáři ujišťují, že tornáda nejsou garantovaná, proto se během některých zápasů ani vůbec neobjeví. Vnáší to do hry určitou nejistotu a nervozitu, jestli přijde nebo ne, případně mohou tlačit na to, ať vše zvládnete co nejrychleji.