Tony Hawk: Ride použije morpheme
Ve hře budou lepší animace.
Připravovaný Tony Hawk: Ride by opravdu mohl být zajímavý. Nejenže bude používat speciálně vyrobený pohybový ovladač použitelný právě jen k této hře, ale Activision oznámilo, že jeho součástí bude i čím dál tím populárnější morpheme od NaturalMotion.
morpheme je grafický animační engine vyrobený pro všechny hlavní herní platformy, díky kterému mohou výrobci her v reálném čase sledovat výsledky svých animací. V praxi to asi vypadá tak, že můžete svou hru animovat přímo v reálném prostředí, vyrenderovaném, a nemusíte nejprve vytvořit animaci, pak ji nechat renderovat, zjistit chyby a celé to znovu předělávat.
V podstatě se nám snaží Activision říct, že Tony Hawk: Ride se bude lépe hýbat, než předchozí hry série.
Mnohem zajímavější je na hře ale už i na E3 představený nový pohybový ovladač, který bude dodáván se hrou. Půjde o skateboard, na který se jednoduše postavíte a svými pohyby bude ovládat postavu na obrazovce.