Skip to main content

Tomb Raider bude na PS4 lepší než na Xbox One

Rozdíl v plynulosti hry + proč ne nový obsah?

Když nedávno vyšlo najevo, že Definitive Edition konverze Tomb Raidera poběží jen ve 30 snímcích za vteřinu, tvůrci to odevšud pořádně schytali, co že vlastně celý ten rok dělali. Jenže nakonec se to týká pouze jedné nextgen verze, nikoli obou.

V živém vysílání GamesRadaru potvrdil jeden z vývojářů, že PS4 verze Tomb Raidera běží v 60 fps. Na otázku, jak to bude s verzí pro Xbox One, odmítl odpovědět.

Přitom výkonný producent hry z Crystal Dynamics ještě minulý týden v interview pro EG skálopevně tvrdil, že obě verze předělávky běží pouze ve 30 fps (v 1080p). Buď se od té doby něco změnilo nebo nechtěl ublížit prodejům jedné verze na konzoli od Microsoftu?

Možná se tak bude opakovat tzv. resolutiongate, kdy Xbox One trpěl rozlišením pouze 720p u podzimních multiplatformních hitů typu Call of Duty, zatímco na PS4 od začátku jely ve vyšší kvalitě.

Tvůrci také nově prohlásili, že chtěli přidat do remaku nějaké rozšíření příběhu, ale byli požádáni šéfem všech studií Square Enix, aby si ho raději schovali do pokračování, protože to je prý moc rozsáhlý příběh a protože nechtěl měnit něco, co předtím fungovalo.

Více o Tomb Raider: Definitive Edition vycházejícím už příští týden 31. ledna v kompletním zpravodajství.

Úterní video o rozdílech v grafice oproti originálu z loňska

Read this next